Sunday, November 3, 2013

Elken Spirulina Organik 100% - Hadiah Kasih Sayang Pertama untuk Bayi Anda


Hi Uolz,

Che Noona nak sharing dengan uolz kehebatan Elken Spirulina Organik 100%. Actually ramai dah tahu kelebihan Elken Spirulina nie sampai Che Noona banyak terima call/whatsapp dari orang ramai yang ingin order Elken Spirulina ni & ingin mengetahui kelebihanya.

Untuk pengetahuan uolz, Elken Spirulina ini sangat bagus untuk semua peringkat umur termasuk jugak untuk wanita yang dalam persediaan hamil, sedang hamil , peringkat penyusuan serta untuk bayi & kanak-kanak. Che Noona sendiri mengamalkan pengambilan suplement Elken Spirulina sbb Che Noona tahu kurang makan sayur & buah menyebabkan CN sendiri susah nak berry (buang air besar). Setelah mengamalkannya tiada lagi masalah berry! "setiap hari mesti akan melaburkan hasil ke bank! baru la kita dapat kulit yang sihat dan cantik kan!" =)

OK! mesti uolz nak tahu "Apa kelebihan Spirulina" pada wanita yang pregnant kan???

Spirulina diperaku sebagai "Makanan Penjagaan Kesihatan Manusia Terbaik Abad ke-21" oleh Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO). Keajaiban dan kemujaraban spirulina memang sudah terkenal dalam kalangan umum. Tahukah anda bahawa Spirulina Organik 100% juga memainkan peranan yang besarpada peringkat persediaan hamil, ketika hamil, ketika menyusukan bayi, bayi dan kanak-kanak?

Sebelum bayi dilahirkan, sediakanlah satu persekitaran sempurna untuk perkembangannya, bekalkan nutrien yang terbaik untuknya, sediakan hadiah kasih yang pertama untuknya supaya ia akan terhindar daripada sebarang penyakit sepanjang hayat.

Setiap ibu bapa ingin mendapat cahaya mata yang sihat, cerdik dan comel. Tahukah anda bahawa bayi yang sihat bermula dengan ibu yang sihat? Bagi bakal-bakal ibu, jangan lupa untuk bekalkan nutrien yang seimbang kepada bayi anda dan anda sendiri sepanjang 5 peringkat di baeah supaya kesihatan anda berada pada tahap yang optimum untuk menyambut kehadiran orang baru.


  1. Peringkat Persediaan Hamil
  2. Peringkat Kehamilan
  3. Peringkat Penyusuan
  4. Peringkat Bayi
  5. Peringkat Awal Kanak-Kanak

Sekarang uolz nampak kan kelebihan Elken Spirulina untuk anda. Harga dia pon sangat berpatutan.


So apa tunggu lagi?? Dapatkan segeraaaa tiada yang ternilai dari kesihatan anda, bayi & keluarga anda!

Kalau ada sebarang pertanyaan, boleh hubungi Noona secara Email / SMS / Whatsaap / direct Call. InsyaAllah Noona cuba membantu uolz...

noonamaness@gmail.com 
010 - 7117588
 017 - 7896698 

8 comments:

  1. sprulina untuk wanita hamil..berapa biji boleh makan..

    ReplyDelete
  2. sprulina untuk wanita hamil..berapa biji boleh makan..

    ReplyDelete
  3. Riza eja, spirulina elken mmg organic. Mcm makan buah & sayur. Boleh cuba consume antara 10-15 biji sehari.

    ReplyDelete
  4. Baby 3 bulan.. Brapa biji dlm satu hari

    ReplyDelete
  5. Baby 3 bulan.. Brapa biji dlm satu hari

    ReplyDelete
  6. Baby 3 bulan.. Brapa biji dlm satu hari

    ReplyDelete
  7. Kalau makan spurilina x makan ubat dc Pon xpe ke?

    ReplyDelete
  8. Baby 1 bulan lebih.. Berapa biji ye

    ReplyDelete