Monday, December 12, 2011

For the 1st time...

I don’t know how to cook. I juz noe to eat.. hehehe :p but I know that I have to do it sooner… or later… huhuhu… ;)

so last nite, I decided to cook Spaghetti Bolognese for the first time. woohooo!! satu rumah terkezuutt!! siap tertanya-tanya siapa nak datang.. siap kena soun with my sis “kau nak masak sampai gerhana bulan jadinya” hehehe..
then *ketang ketung ketang ketung* tadaaaa dah siap… Surprisingly, it was good! (haha perasan kan) cuma kurang garam.. :p (org kata kurangkan garam untuk kehidupan yang lebih sihat.. hehe)

after all this.. i think i have a new hobby.. I’m interested in cooking.. I can finally say that I’m looking forward to cooking again.  I just hope this feeling is not a temporary thing. weee~ =)

Homemade Spaghetti Bolognese

No comments:

Post a Comment